Ruilen en retourneren

Kunnen producten die in de webshop zijn gekocht worden geretourneerd bij de winkel van Sfeerrr?

Wanneer u accessoires gekocht heeft in de webshop van Sfeerrr, kunt u die binnen veertien dagen (mits ongebruikt en onbeschadigd) gratis retourneren in de winkel van Sfeerrr op de Veemarkt 4 in Hoorn. Het is belangrijk dat u de pakbon meeneemt naar de winkel.

Let op! Er dient altijd contact te worden opgenomen voor het bestellen van meubels. Dit kan door te bellen naar 0229 508 733. Een eventuele retournering zal via de winkel van Sfeerrr verlopen.

Binnen welk termijn kan ik mijn aankoop retourneren?

Winkel – Heeft u de aankoop in de winkel gedaan? Dan kunt u de aankoop binnen acht dagen ruilen of terugbrengen. U dient dan wel uw aankoopbon mee te nemen.

Online – Heeft u de aankoop in de webshop gedaan? Dan kunt u de aankoop binnen veertien dagen retourneren.

Let op! Er dient altijd contact te worden opgenomen voor het bestellen van meubels. Dit kan door te bellen naar 0229 508 733. Een eventuele retournering zal via de winkel van Sfeerrr verlopen.

Een product uit mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Beschadigd bij levering of verkeerd geleverd
Om een beschadigd of verkeerd geleverd product te retourneren dient u contact op te nemen via het telefoonnummer 0229 508 733. Retourneert u een artikel omdat het beschadigd of verkeerd geleverd is, dan worden de verzendkosten vergoed. Is het wel juist geleverd, dan worden de verzendkosten voor het terugsturen niet vergoed.

U heeft veertien dagen de tijd om een product dat niet aan uw verwachtingen voldoet retour te zenden.

Let op! Retourbetalingen worden binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending uitgevoerd.

Let op! Er dient altijd contact te worden opgenomen voor het bestellen van meubels. Dit kan door te bellen naar 0229 508 733. Een eventuele retournering zal via de winkel van Sfeerrr verlopen.

Ik wil een product online retourneren, hoe doe ik dat?

Om een product te retourneren dient u contact op te nemen via het telefoonnummer 0229 508 733. Retourneert u een artikel omdat het beschadigd of verkeerd geleverd is, dan worden de verzendkosten vergoed. Is het wel juist geleverd, dan worden de verzendkosten voor het terugsturen niet vergoed. Het verschuldigde bedrag zal z.s.m. aan u worden gecrediteerd.

U heeft veertien dagen de tijd om een product dat niet aan uw verwachtingen voldoet retour te zenden.

Let op! Retourbetalingen worden binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending uitgevoerd.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?

Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt.

Is het mogelijk een product uit mijn bestelling te ruilen voor iets anders?

Nee, dat is niet mogelijk. U dient het product dan te retourneren volgens de retourinstructies en een nieuwe bestelling te plaatsen. Het aankoopbedrag van retourbestelling wordt gecrediteerd.

Let op! Er dient altijd contact te worden opgenomen voor het bestellen van meubels. Dit kan door te bellen naar 0229 508 733. Een eventuele retournering zal via de winkel van Sfeerrr verlopen.

Kan ik gebruikmaken van het herroepingsrecht?

Indien u wilt afzien van de bestelde producten, is het mogelijk om het herroepingsformulier te gebruiken. Deze kan u hier downloaden. Dit geldt niet als het product al naar u onderweg is.

Let op! Er dient altijd contact te worden opgenomen voor het bestellen van meubels. Dit kan door te bellen naar 0229 508 733. Eventuele herroeping zal via de winkel van Sfeerrr verlopen.