Leveren

Wat is de levertijd van een online bestelling?

Accessoires – Op werkdagen besteld, de volgende werkdag verstuurd. Doormiddel van een van een Track & Trace nummer kunt u de bestelling volgen.

Meubels – Er dient altijd contact te worden opgenomen voor het bestellen van meubels. Dit kan door te bellen naar 0229 508 733. Leveren van meubels gebeurt binnen de overeengekomen termijn op het afgesproken tijdstip.

Zijn alle meubels gemonteerd als ze geleverd worden?

Sommige meubels worden in verband met transport volume aangeleverd als plat pakket. Bij bezorging wordt het door u bestelde meubel altijd door de bezorgdienst gemonteerd. Uiteraard wordt het product neergezet op de plaats waar u het wilt hebben. Het verpakkingsmateriaal zal ook direct weer worden meegenomen.

Let op! Er dient altijd contact te worden opgenomen voor het bestellen van meubels. Dit kan door te bellen naar 0229 508 733

Welke verzendkosten kan ik verwachten?

De kosten voor online bestellen zijn:

Nederland € 5,95 – Bedrag onder de € 75,- euro (max 10 kilo)

Bestellingen boven de € 75,- euro zijn gratis (Nederland)

België € 9,- euro – Bedrag onder de € 75,- euro (max 10 kilo)

Bij het bestellen van Sale producten komen er bezorgkosten bij.

Verzendkosten meubelen
Gaat in overleg nadat u contact heeft opgenomen.

Kunnen online bestellingen als cadeautje worden ingepakt?

Ja dit is mogelijk, neem contact met ons op voor het plaatsen van de bestelling. Dit kan telefonisch via 0229 508 733.

Kan mijn online bestelling thuisbezorgd worden?

Online bestellingen worden thuisbezorgd, tenzij u een ander aflever adres invoert.
Meubels die in de winkel worden besteld, worden altijd bij u thuisbezorgd.

Kan ik een online bestelling afhalen in de winkel?

Ja, dat is mogelijk.

Kan ik het afleveradres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?

Het is helaas niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen nadat u de bestelling heeft geplaatst.